چیز های خوب...

 

دیدید توی فیلما وقتی افسرده میشن دکتر میگه "به چیزهای خوب فکر کن"


بعضی موقع ها به خودم میگم دقیقا به چه چیزی فکر کنم که خوب باشه؟؟

ها!فلان روز با فلان دوستم تو پارک بودم بعد بارون اومد بعد مجبور شدیم زیر بارون تا خونه بدویم توی راه خیلی میخندیدیم و برگ های پاییزی روی زمین که خیس شده بودن  با برخورد پامون  یه صدای خیلی خوبی میدادن و خلاصه که خیلی حال داد...

خوب این مال گذشته ست ... الان هیچ جایی در زندگیم نداره ..چیه؟.. مثلا قراره موقع پر کردن فرم پزشکی توی مشخصاتم بنویسم دونده با دوست زیر باران؟؟نخیر اون گذشته


البته شایدم الان باهاش قطع رابطه کرده باشم و این خاطره ی خوب بیشتر حال منو بد کنه!..

هیچ چیز بدتر از این نیست که یه خاطره ی خنده دار باعث شه گریه ت درآد..


درواقع وقتی حالت بده هیچ خاطره ی خوبی نیست که خوبت کنه چون همش گذشته و تو همشو نابود کردی!به همین سادگی..

نابودشون کردی..

 تموم!..دیگه تاریخ انقضاشون گذشته در اون لحظه..برو یه کار جدید بکن که حالت خوب شه

بپر تو استخر

چه میدونم یکیو خفه کن!

در خونه ها رو زنگ بزن فرار کن...

تو ماست تف کن!...والا..


از شیر خشک داداش کوچیکت یواشکی کش برو...(خیلی خوشمزه ست)


 

دنیا همینه!هیچ چیز عادی ای قابلیت خوب کردن یه آدم افسرده رو نداره!

منظورم اینه که...بزارید رک تر بگم!((هیچ چیز خوبی واسه فکر کردن وجود نداره!!!))

 

ما تو دنیایی زندگی میکنیم که یه جوون 20 ساله رو وسط شهر جلوی چشم همه برعکس به چوب میبندنش بعد با اره برقی از وسط نصفش میکنن!!!

 

فیلم کشتار با اره برقی یا اره رو دیدین؟ خوب اگه ندیدین بهتون پیشنهاد میکنم که نبینید!چون خیلی حال بهم زنه

طرف یه ماسک زده و دنبال ملت میدوئه تا نصفشون کنه البته اینا رو مخفیانه انجام میده نمیخاد کسی متوجه شه!

بعد داعش همینکار رو میکنه البته با یه سری تفاوت ها!!!!

نه تنها مخفیانه این کار رو نمیکنه بلکه ازش فیلم میگیره میزاره یوتیوب!!!!!!!

یوتیووووووب!!!


صورتشم که نمیپوشونه هیچ  تا دلت بخاد تماشاچی هم دور و برشون در حال کف زدن و الله اکبر گفتن هستن!

باورت میشه؟؟بالای یه جنازه ی نصف شده وای میستن میگن الله اکبر؟!!!

تو اول ثابت کن آدمی بعد میرسیم به اینکه دین داری یا نه!!

...

 

باورتون میشه همچین اتفاقی توی دنیایی که من!(اسمم رو بلند میگم)زندگی میکنم افتاده باشه؟؟؟

از اونجایی که زمانش رو نمیدونم ممکنه اون لحظه که یکی داشته از وسط نصف میشده من مثلا داشتم باغچه رو آب میدادم!!


سریال بیگ بنگ تئوری میدیدم و میخندیدم!!!

داشتم خندوانه رو میدم(ما خیییلی باحالییییییم)...

شایدم داشتم بستنی میخوردم!


باورتون میشه؟؟؟؟در حالی  که یه نفر داشته نصف میشده و جیغ میزده من داشتم بستنی میخوردم!!!


 

بعد بزرگترین مشکلم این بوده که چرا صفش اینقدر طولانیه!


بعد با خودم میگفتم"عههههههه...چقد بدبختم من!باید یه صف طولانی اینقدری رو تحمل کنم!بعد رفیقام توی ماشین بشینن آهنگ گوش کنن!این منصفانه نیست!"

اگر یکی از چه میدونم!سوریه ای ها افغانی ها عراقی ها اینو بشنون چی میگن؟

شاید بگن"رفیق!تو با دوستات رفتی عشق و حال ؟؟! من دوستام دونه دونه دارن میمیرن یا شهید میشن!"

 

دقت کردید؟؟؟؟

حتی به بخش بستنی هم اشاره ای هم نکرد!

....

کسی واسش شمع روشن نمیکنه!

کسی نمیره جلو سفارت سوریه گریه کنه!!

کسی کمپین ضد کشتار با اره برقی نمیسازه!(کلمات رو سریع تر و بلندتر ادا میکنم!)چون کسی باورش نمیشه همچین چیزی اصن وجود داره!!!!

"حتما داری شوخی میکنی !!کمپین ضد کشتار با اره برقی؟؟؟؟احمقی؟؟؟یا ما رو احمق فرض کردی"

"هه هه هه توچقد بانمکی!به خیار نمالنت!"

"   *** عمت!"


...


تا دلتون بخاد کمپین ریخته

+کمپین نه به غذا های چرب

+کمپین نه به تصادف!!!

+کمپین حمایت از فلان خاننده

+کمپین حمایت از حیوانات!!

گفتم حیوان!

حیوونا دارن منقرض میشن!..

بعد ما واسشون مستند میسازیم..


جنگل بان استخدام میکنیم..


با متخلفین برخورد میکنیم..


اکثرا روشن فکرا حمایت میکنن و بازیگرا توی پیج اینستاشون در موردش مطلب میزارن..


 

به گربه ی توی خونمون غذا میدیم..


اما به فقیری که میاد در خونه غذا نمیدیم!


"نه!یه جور طلبکارانه گفت غذا بده ..پول بده .."

"نه وضعش زیاد خراب نبود!!بهش نمیومد گدا باشه"

حتما باید تا نافش ریش داشته باشه تا بهمون ثابت شه بابا طرف گدائهههههههه!!!!

نمیخای کمک کنی کمک نکن ...اینهمه دلیل الکی نچین!این همه تهمت نزن باشهههههه؟؟فقط پول نده!!

 

...

 

کمک نمیکنیم به گدا..

 

بعد در حالی که رو مبل لم دادیم به کمپین نه به  فریاد گرسنگان ملحق میشیم!


 

...

 

هیچ چیز خوبی واسه فکر کردن وجود نداره در دنیای امروز!!

 

هیچ روزی نمیگذره که یه گلوله شلیک نشه!!

باورتون میشه؟؟ (با تعجب بیشتر میگم(هیچ روزی نمیگذره که یه گلوله شلیک نشه؟؟؟؟؟؟؟)

چیه؟؟مگه تو سال  ۱۹۳۹ هستیم ؟؟  مگه جنگ جهانیه؟؟؟

بزارین یه چیزی بهتون بگم

تو دنیای ما واسه شلیک گلوله و آدم کشی نیازی به وقوع جنگ نیست!

فقط نیاز به دو عدد انسان داریم!یکی ظالم و دیگری مظلوم!!همین...


بعد میگن واسه امام زمان دعا نکن اُمُل!!


من واسه بشریت دارم دعا میکنم!!!!

من واسه تموم شدن کشتار با اره برقی دارم دعا میکنم!

بستنیمو میخورم دعام هم میکنم!!

چون واسم مهمه همه چیز تموم شه

حتی اگه امام زمانی هم وجود نداشته باشه(که داره)من دارم سهم خودمو انجام میدم!

کار دیگه ای از دستم بر نمیاد

نکنه فک کردید حتما باید مثلا برم سوریه بگم"دوست عزیز کشتار با اره برقی تو فیلمای هالیوودی فقط دیده شده اون اره رو بده به من؟؟؟"

خلاصه که هیچ چیز خوبی برای فکر کردن وجود نداره..

مثلا نوجوونا میگن نه ما دوستای خوبی داریم!!ما خوشحالیم!

"دوستی چقدر طول میکشه فوقش دو سال نه سه سال نه چهار خیلی خوش شانس باشن دانشگاهشون با هم باشن و یه مدت دیگه تمدید شه"

یا مثلا زوج ها که مطمئنا این جور پست ها رو نمیخونن!چون هزار تا مشغله!!دارن! میگن ما همدیگه رو داریم!

"خوب کدومتون به نظرت زودتر میمیره تو یا اون؟؟؟؟"

 

راستش اصلا منتظر نظراتتون نیستم آخه برام مهم نیست که نظرتون چیه!!(یه همچین آدم صاف و صادقی ام)..

اصلا فکر نکنم بازدیدی داشته باشه این وبلاگ

..حتی برچسبی هم نمیزام..

نوشته هام عنوان هم نداره!وبلاگ هم همینطور! ..اینارو واسه خودم دارم مینویسم..

تو هم یه دوست خیالی هستی که بعضی وقتا جمع بسته میشی!


فعلا...