لذتی که تونبخشیدن هست تو انتقام نیست!!!






 



چند وقت پیش توی تلگرام داشتم با یکی بحث میکردم بعد نمیدونم که چی شد یه چیز مسخره بهش گفتم.

اونم ناراحت شد و منم ازش عذرخواهی کردم..


کلا عادت داریم اول گند بزنیم بعد پاک کنیم!

بزارید اینجوری بگم کلا پاک کردن چیز خوبیه!کسی مخالفه؟؟؟(صدایی نیومد دستی هم بلند نشد!)

خوب ما چجوری باید مقدمات این کار خوب رو فراهم کنیم؟؟با گند زدن دیگه!!

یعنی ما اگر بخوایم پاک کنیم یه چیزی رو اول باید کثیفش کنیم

اگر بخوایم صلح کنیم اول باید جنگ راه بندازیم!

خلاصه ما رفتیم و بهش گفتیم ببخشید که فلان کلمه رو به کار بردم اونم در کمال خونسردی گفت

واگذارت میکنم به ابوالفضل!!!!!!!...

 

من:یا ابلفرررررض!!!

مگه خونِت رو ریختم!!!

مگه بهت *** کردم!!!

مگه   *****ت؟؟؟؟؟

 

خخخخ

 

 

میدونم موقع گفتن واگذارت میکنم...یه حس خیلی خوبی داشته

.

نمیدونم چه حسی داشته!البته خودم زیاد نبخشیدم آدما رو !!! خخخ ...

حسش رو هم میدونم اما موضعیه!

یعنی یادت میره بعد از مدتی

کلا همه نیاز دارن هر چند مدت یه بار یه نفر رو نبخشن!!

فک کنم یه حس مهم بودن آمیخته با قدرته

در کل حسی که تو نبخشیدن هست تو انتقام نیست..

 

فعلا...